Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím mezi společností KAIKKI s.r.o.
(dále jen „Prodávající“) a jejími
zákazníky (dále jen „Kupující“).
Prodávajícím je společnost KAIKKI s.r.o., Otiskova 16, Brno, 628 00, která je
registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 03420035 a neplátcem DPH,
zabývající se výrobou formou 3D tisku. Kontaktní údaje na Prodávajícího
jsou:
e-mail: info@plabs.cz
tel. číslo: +420 731 114 661
Kupujícím se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec
samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná za účelem
koupě zboží nabízeného Prodejcem.
Při zahájení právního jednání předává Kupující Prodávajícímu pouze své kontaktní údaje, nutné pro
bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí
příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., (občanský zákoník), zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně
spotřebitele, jakož i právními předpisy souvisejícími.
Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce Prodávajícího, nevznikají
žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů
Prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
II. Bezpečnost a ochrana informací
Uzavřením smlouvy Kupující potvrzuje, že osobní údaje, které uvedl jsou pravdivé a souhlasí s tím,
aby poskytnuté údaje byly Prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních
údajů a Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje Kupujícího budou použity pouze k uskutečnění plnění
smlouvy a nebudou jinak zveřejněny nebo poskytnuty třetí osobě; s výjimkou situace související s
distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).
Více se o ochraně osobních údajů dočtete v dokumentu s názvem Jak chráníme Vaše osobní údaje, který
je dostupný na internetových stránkách Prodejce.
III. Objednávání
Prodávající nedisponuje tzv. kamenným obchodem, kde si může Kupující zboží osobně prohlédnout a
vyzvednout. Pro účel nabídky zboží slouží webová stránka, která je provozována na adrese
rouskodrz.plabs.cz, tudíž je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Kupující od Prodávajícího kupuje zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. Kupní cena je vždy
uvedena u konkrétního zboží.
Náklady na poštovné a balné nese kupující dle způsobu, které bude domluveno na základě objednávky
přes formulář emailovou či telefonickou formou. Tyto
náklady se řídí cenami uvedenými v článku X. těchto obchodních podmínek.
IV. Uzavření smlouvy
K uzavření kupní smlouvy dochází na základě přijetí nabídky Prodávajícího Kupujícím prostřednictvím
vyplnění formuláře, který je uvedeno na internetových stránkách Prodejce. Objednávku lze učinit
i telefonicky.
Každá smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím může být uzavřena pouze v českém jazyku.
Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky a nevyvolá právní účinky, a to i v
případě, když dodatek nebo odchylka podstatně nemění podmínky nabídky.
Převzetí nevyžádaného plnění ze strany Kupujícího neznamená přijetí nabídky. V případě přebírání
nevyžádaného plnění je Kupující povinen o existenci tohoto plnění Prodávajícího informovat.
Po dokončení objednávky bude Kupujícímu elektronickou cestou zasláno potvrzení objednávky (uzavření
kupní smlouvy). Objednávka Kupujícího zůstává uložena u Prodávajícího.
Chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky může Kupující opravit pouze do odeslání
objednávky. Po odeslání objednávky Prodávajícímu může Kupující Prodávajícího o těchto chybách
informovat prostřednictvím jeho kontaktních údajů. Pro Prodávajícího jsou tyto změny právně závazné
pouze v případě, že Kupujícímu písemně potvrdí, že je s nimi srozuměn.
V. Odstoupení od smlouvy
V případě, že Kupující odebral zboží jiným způsobem než osobně, tedy když mu bylo objednané zboží
doručeno dopravní službou, je lhůta pro odstoupení od smlouvy 14 dní od doručení.
Naplní-li Kupující všechny náležitosti pro odstoupení od spotřebitelské smlouvy uzavřené distančním
způsobem a rozhodne-li se pro odstoupení ve shora uvedené lhůtě, je nutno splnit následující
podmínky:
Odeslat dopis (nejlépe e-mailem na adresu info@plbs.cz,) s textem: „Já ………….
(jméno Kupujícího) jsem dne DD.MM.RRRR uzavřel smlouvu č. (číslo objednávky/faktury) se
společností KAIKKI s.r.o. V návaznosti na ustanovení zák. č. 89/2012 Sb. o spotřebitelských
smlouvách uzavřených distančním způsobem tímto jednostranně odstupuji od výše uvedené smlouvy,
požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: …………………/……… a prohlašuji, že splňuji
všechny zákonné požadavky pro toto odstoupení od smlouvy dle příslušných právních předpisů“.
V případě písemného vyhotovení dopisu je Kupující povinen opatřit dopis příslušným datem a
vlastnoručním podpisem.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu Prodávajícího musí být nepoškozené, kompletní (včetně
příslušenství, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. V případě nedodržení některé z uvedených
náležitostí má Prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou
bude zboží přijato zpět.
VI. Práva z vadného plnění
Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady jiné, než odpovídající míře
používání nebo opotřebení, kterou zboží má vzhledem ke svému stáří a že v době kdy kupující zboží
převzal:
má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které
prodávající popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží;
se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto
druhu obvykle používá;
je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo jakosti;
zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má
vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při převzetí Kupujícím. Projeví-li
se vada v průběhu dvou (2) měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, tedy takovým porušením o kterém, kdyby Kupující
před koupí věděl, koupi by neučinil, má Kupující právo:
na odstranění vady dodáním chybějící věci;
na odstranění vady opravou věci;
na přiměřenou slevu z kupní ceny;
na odstoupení od smlouvy.
Je-li vada odstranitelná, může se Kupující domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo
přiměřené slevy z kupní ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni zboží řádně užívat, může
Kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny.
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na
přiměřenou slevu z kupní ceny.
Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po
oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující měnit bez souhlasu Prodávajícího. Neoznámí-li
Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co se vada na zboží vyskytla, pozbývá své právo z
podstatného porušení smlouvy a nadále může již uplatňovat jen práva, která vyplývají z vady, jež je
nepodstatným porušením smlouvy.
Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícího nebo prostřednictvím dopisu na tutéž
adresu nebo prostřednictvím elektronické komunikace.
VII. Reklamace zboží
V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících
možností:
na e-mailovou adresu info@plabs.cz
telefonicky na čísle +420 731 114 661
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
reklamace.
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží Kupujícím. Záruční doba je 24 měsíců.
Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití. Převzetím zboží zákazník stvrzuje
svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se
převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
mechanickým poškozením zboží,
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v
dokumentaci,
neodborným zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
běžným opotřebením zboží.
Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je oprávněna provádět Česká obchodní
inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: coi.cz.
V případě, že nebude spor urovnán mimosoudně, řeší vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím
obecné soudy. Rozhodné právo pro řešení sporů v případě uzavření smlouvy s cizincem je výhradně
české.
VIII. Informace o zboží
Informace o zboží nabízeném v internetovém obchodu Prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v
detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.
V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceny nabízeného zboží včetně DPH. V ceně zboží
není zahrnuto poštovné a balné.
IX. Platební podmínky
Objednané zboží je možné zaplatit:
platbou pomocí převodu na účet Prodávajícího po dokončení objednávky. Platební údaje budou
zaslány společně s potvrzením objendávky.
patbou pomocí dobírky příslušného dopravce (tato služba může být zpoplatněna)
Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.
X. Dodací podmínky
Zasílání dopravní službou: Objednané zboží bude odesláno zvolenou dopravní službou. Cena dopravy se řídí dle ceníku dopravce
aktuálního v den objednávky.
Kupující je povinen při dodání zboží převzít s výjimkou uvedenou v čl. X. odst. 5 těchto obchodních
podmínek. Nepřevezme-li kupující zboží při dodání, je Prodávající oprávněn od kupní smlouvy
odstoupit.
Pokud je z důvodu na straně Kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo
uvedeno v objednávce, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
jakož i náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při přebírání zboží od dopravce je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a případné
závady oznámit dopravci. Zboží se zjevně poškozeným obalem není Kupující povinen od dopravce
převzít.
Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti
a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nebude brán zřetel.
Další práva a povinnosti při dopravě zboží mohou být upraveny v příslušných dodacích podmínkách
dopravce.
XI. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím s
platností od 1. 12. 2021
Aktuální obchodní podmínky jsou k dispozici na internetových stránkách Prodávajícího.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.